Friday 25 May 2012

random *buatmukacomel*

Assalamualaikum :)



Oh yeah, today dah start cuti then semua orang boleh cakap "hooraayyy" kann. Banyak benda kena buat masa cuti ni. Kena spend time betul-2 sebab maybe ni last aku dekat KL then dah habis cuti, dah nak puasa, raya, pastu PMR!! Okay kenapa cepat sangat? Lewls. So korang kalau nak hang, cepat-2 text aku roger roger. Pape pun, kerja sch yang cikgu aku bagi aku kena siapkan -.-


Sebenarnya sekarang ni banyak benda jugak aku fikir. Tapi sokay la, just forget it. Exam mid-year dah habis woi, asal soalan semua mcm pfftttt jee? Alhamdulillah result setakat ni takde lagi yang mengecewakan aku hahaha. Oh sambutan hari guru dekat sch baru seronok! Dapat borak borak dengan senior, dgn budak-2 class atas. Oh yeah, this year tak dpt nak join netball sejaya *sadface*


Sekarang semua dah start struggle untuk PMR ni, so aku pun kena usaha lebih sikit. Ibu selalu cakap, kalau result kita tak elok jangan putus asa, jgn cepat sangat mengalah. Banyak lagi benda yang kita kena tempuh dlm masa yang akan datang dan ujian tu mungkin lagi susah daripada apa yang kita lalui sekarang. Pape pun, life goes on.


Okay, esok aku pergi HKL melawat Miraa, tapi aku nak gerak PN jugak siapkan kerja aku tu. So tengok la macam mana. Pape aku roger la kepada sesiapa yang berkenaan. Hmm kay thats all. Wassalam ^^v


No comments:

Post a Comment