Friday 11 May 2012

Lumrah kehidupan manusia.......

Bismillahirahmanirrahim :)



Gais, kalau kita rasa dugaan kita lagi besar and lagi susah kita nak tempuh apa semua, sebenarnya ada lagi manusia-2 yang lagi besar dugaan dia daripada kita. Kenapa kita yang baru ada sikit sangat masalah ni dah sampai nak giveup la apa. Relax ok, Allah takkan uji kita lebih dari apa yang kita mampu. Ingat tuuuu!


Kepada Miraa Fikri, be strong bebi. Makan ubat ok? Kitorang semua nak Miraa cepat sembuh, nak tengok Miraa happy, gelak-2 mcm dulu. Bila teringat gelak tawa Miraa dulu, Aiza sedih gila nak mati ok. Hope Miraa cepat sembuh sebab kalau Miraa lama-2 dekat hospital, takde siapa nak call aiza mlm-2. Aiza dah takboleh nak ngadu-2 lagi dekat Miraa. Hmmm. Get well soon k sayang :)


And oh yeah, next week ada exam dan sekarang saya ada dekat Kuala Lumpur! *mukaexcited* Exam pertengahan tahun kottttt. Pahal mcm cepat gilooo doh. Time study cahaya nak dapat straight A mmg terang sesangat sangat tapi bila sedang exam, harapan tu mcm gelap terang gelap terang je hahaha. Ok apa apa pun doakan yang terbaik untuk kita semua. Semua nak kan keputusan yang cemerlang kannn? InsyaAllah :-)


Okay thats all, saya rindu bebi saya. Kitorang tak text one week. Oleh kerana saya dah call dia tadi, saya teramat rindukan dia. Okay awak, awak comel sesangat hehe kbaaaii. xoxo :*


No comments:

Post a Comment