Saturday 28 April 2012

say cheseeeee............



assalamualaikum stalker comel :-)


Ok bismillahirahmanirahim, entri comel pagi pagi ahad ni. Masa pukul 10:59am start berblogging. Ekcelli entri ni nak mengisahkan sepasang couple yang ..... got nothing to say #speechless


Pertama sekali, bukan ke kita sebagai wanita sebenarnya harus dihargai dan bukan disakiti? Bukan untuk dimaki hamun, bukan untuk melepaskan geram dan pastinya bukan untuk dipermainkan? Think twice boys....


"weh fiza, kau lupakan je la dia. Kau sanggup ke dia buat mcmtu dkt kau? Asal msg, call je gaduh. Apa ni do? Dia bf kau kan, sepatutnya dia sayang kau bukan maki-2 ok" and know what dia cakap apa dekat saya? "aku tak boleh aiza, aku syg dia, kitorg dah 3tahun dah"


Eh hellooooo weh, kau ingat orang mcmtu kita boleh diam je ke? Jangan fikir lah orang mcm tu ok? Kenapa dia sanggup berbabi-babi dengan gf dia sendiri? Kenapa dia sanggup cakap kau sundal la apa la. Omg, ini takkan menjanjikan kebahagiaan. Tolong sedar weh. Please.


Aku tahu kau pun sakit hati kan bila dia cakap mcmtu? Tapi kau selalu cover semua tu dengan gelak, senyum and always tukar topic bila bukak cerita pasal benda tu. Kau dengan dia mustahil weh. Belum tentu lagi dia masa depan kau. Impossible!


Aku advice kau sebab kalau aku ada dekat tempat kau pun aku mesti sakit hati, aku pun takkan tahan kalau dia buat mcmtu dekat kita lagi-lagi kita ni gf dia.Eh please la, lelaki mcmtu sgt useless, lifeless, etc. Jangan fikirkan.


Terpulang la dekat kau ok. Kalau kau sayang sangat dekat dia, kau boleh tahan dengan perangai dia, dengan maki hamun dia tu, go on. Tapi kalau aku, sumpah aku tinggalkan je lelaki mcmtu. Sangat tidak diperlukan dan sangat tidak menyenangkan. Fikir la berpuluh-puluh kali untuk relay korang yang entah apa apa ni ok? Aku ada dengan kau weh. Chill.


Salam ♥

No comments:

Post a Comment