Saturday 12 May 2012

Taktahu nak tulis title apa

Bismillahirahmanirahim, assalamualaikum :)



Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy birthay to Miraa, Happy Birthday to you.*clapclap*


Miraa, kitorg suka tengok Mira happy mcm sekarang. Senyum, sembang dengan kitorg. Hahaha ok best gila k tadi pergi hospital celebrate birthday Mira. Oh yeah, request Mira suruh kitorang kipaskan Mira membuat kan kitorang ada buat pahala sikit hari ni muahahaha. 'Jangan lah kipas laju laju mcm ribut taufan' hahaha comel je k Miraa buli kitorang. Sangat. Ammar, at least ada buat jasa sikit bro haha.


Syadatul, Faiz, Me-er, Aqila, Atikah sorry weh, aku banyak ckp gila gila tadi. Aku mcm takboleh stop bercakap doh hahah sorry sebab kena layan aku yang annoying. K. Hahaha and thanks for coming. *mmgbirthdayakupunsebenarnya* Pizza + Kek Coklat + Air kotak ohsem. K plus perangai aku yang bercakap tanpa henti tadi mmg membuatkan korang kenyang pun kan? At least, kita have fun. Next week dah exam. Hmmmm.


Kay ah, thats all. Whatttt? Belogg ohsem? Oh k tak nampak header? Hahahaha k sila buat muka comel lololo. Gambar dgn korg takde sbb aku tak bawak camera. K. Bai, *wave hand*

No comments:

Post a Comment