Thursday 19 April 2012

Apabila bahagia....................

Hiiiii *lambaitangan* miss me gais? Muahaha perasan sekejap boleh? Nak berkongsi cerita dengan you alls boleh ke ni? LOL ahaa. Okay saya ada someone yang hmm someone special gitu lahh. Dia comel + handsome + gedik + ohsem and banyak lagi k sebenarnya *glitteringeyes* well, best date 3/04 kitorg couple and know what? Birthday dia sekali k time tu *jeling* haha maaf, saya suka main hashtags. Adakah saya mengundang? Haha.

And now, my life is getting better. Ada kawan kawan yang cute, memahami, caring and mungkin saya akan *drumroll.............. jadi BUDAK ASRAMA tidak lama lagi. Haha mcm kelakar kan? Tapi, saya tahu itu yang terbaik untuk saya. Nak PMR lah bro, kena berkorban sikit. Duduk asrama senang, kalau ada benda yang taktahu boleh tanya kawan ke apa en. Hostelian semua pandai-2. Tapi, saya tak ambik Arab ok? jangan salah faham.

Sekarang dah bulan 4, semua boleh ckp rilex lah, chill lah, lama lagi nak exam apa semua. Tapi pejam celik pejam celik, kita semua nnt dah ada dalam Dewan Peperiksaan. nak jawab exam. Tahu lah exam tu bukan mcm The End Of The World pun kan sebab ada SPM lagi lepasni. Tapi PMR pun kena score jugak bro. Hujung bulan 5 nnt ada exam. So study!

3/5 balik KL sebab alang nak akad nikah. And maybe stay sana sampai 13/5 the date alang kahwin. Boleh ke buat cuti sendiri? Seminggu pulak tuu. Okay mmg gila + best. Tema alang nnt purple putih. So siapa yang nak dtg, pakai baju purple ok? Muahaha.

Hm Hm thats all ah. Takpayah ah tulis novel pulak en. Okay for my bf gedik, takecare ok? Demam kan? Jaga diri baik baik. Sakit makan ubat. And apa apa text tau? Meloveyou. Dan Balkis Zakria, aku rindu kau gila nak mati. Semalam menangis doh teringat moment kita dulu ahaha. Kau jaga diri weh, bulan depan dah setahun dengan Aiman. Me get jelly ahaa kbye takecare semua. Assalamualaikum :)






No comments: