Saturday 31 March 2012

It was unexpect........

Assalamualaikum uollssss *lambai tangan* Ni last update betul betul tau. Serious tak tipu hahaha. Hmm today bosan ahhh so nak cerita something yang serious gila semua tak expect. Errrr can we start my story now? Jyeahhhhhh xD taknak letak gambar dekat post ni sbb my gambar semua buruk buruk belaka muahahahaha *evil laugh* Hmmm just nak bgtahu mesti semua orang mcm rasa awkward gila bila tgk my status hm hm i mean relay tu. Hey why? Yaa he's my ex senior from my ex school and he was nice. He's gave me a spirit and idk what to say. Maybe he's tooo nice muahahaha. Mcm mana? Taknak cerita and jangan tanya. Anggap je dia sweet gila nak mati. Well well me more sweet than HIM ekcelly #fact. Malam tadi otp dgn Hasnol Adhimin hehe dia punya suara hamboi ohsem terlebih *mukabangga* Kitorg gossip-ing. Eeeeiiii lagi best gossip dgn lelaki drpd dgn gegirlss sbb gossip dgn lelaki bukan kutuk, we are saying the truth mennnn. Tak percaya? Hahah tanya kami. Dia snowcap paling ohsem *awek khidir jgn marah haha. And btw, dia baik gila nak mati. Dia ckp me 'bawal oh bawal' haha yes he knew i love bawal damnly much. Ahahahahaha kau and kau and kau jgn jadi mcm khidir sebab dia ckp semalam dia nak jujur allnight then last last dia tertipu, k nmpk TER ennnn? hahahahahahahahhahahahaa kelakar k kelakar. And both of us nak ckp kitorg dua tak batak dekat ehem ehem muahahah terasa? Get lost!! Thats all khidir, byebye and apa-2 CMB cuz itee tahu awokk takde cred bhahaha xD Hmmmm nak taruk gambar ke tak? Nak ke tak? Nak lah hm taknak taknak. Sebab lupa yang all my pict sangat sangat buruk *annoyingface* Okay btw korang dua @nurulain @shafikasalbani takyah ah nak rindu aku sangat. Sebab aku lagi rindu korg gila nak mati hahaha. Believe it or not?! Muahaha and takpayah ah nak cari pengganti aku sebab takde yang suka menggila mcm aku, pokpek mcm aku, gedik mcm aku, gelak bajet comel mcm aku, TAKADA! Aku tak suka ah kalau korg jumpa org tu and paksa dorg suruh jadi mcm aku. Aku, aku lah weh. Kalau rindu tahap gaban pun takyah sampai mcmtu sekali muahaha okay boi :D

No comments:

Post a Comment