Friday, 20 April 2012

Dear b-e-s-t-f-r-i-e-n-d



As-as-assalamualaikum everibadi *muka innocent* Ibu selalu pesan even kitorg dah pindah dari KL, jangan lupa orang yang dah banyak buat baik dengan kita, jangan lupa tanya khabar dorg. Either dorang sihat or tak? Hmmm. Dan saya buat apa yang Ibu suruh *flirthair*



Kenapa bila kita dah ada bestfriend kita susah sangat nak lupakan dorang? Even dah jauh, dah tak stay dalam class yang sama, tak lepak sesama, kita still boleh ingat dekat dia. Why? Sebab, kita dah sayang dekat dia and bagi saya, bestfriend cuma satu and cuma dia yang boleh dengar semua masalah kita. Bukan begitu? *questionmarkbnykbnyk*



Saya rindu gelak tawa dia, rindu dia marah saya, rindu dia peluk saya, rindu nak tidur sesama dengan dia, rindu nak gaduh dengan dia, rindu nak dengar dia bagi nasihat, tegur itu ini, rindu nak study dengan dia, rindu nak hangout dengan dia, rindu nak makan minum dengan dia, rindu nak pergi balik sekolah dengan dia, rindu nak luahkan macam macam dekat dia dan rindu semua tentang dia. *sadface*



Sekarang dia berada jauh dari saya. Tapi adakah itu halangan untuk kami berkongsi masalah? Adakah itu halangan untuk kami sentiasa berhubung? Namun, tidak bagi saya. Dia sering berada di dalam hati, sentiasa berada dia ingatan. Kata kata nya yang sentiasa membuatkan saya sedar bahawa saya cuma insan biasa masih berbisik di telinga saya. Adakah saya sangat merindui dirinnya? Hm hmm hmmmmm.



Dear Balkis, I missing you so badly. Did you know how much ILOVEYOU? Please, always be by myside. Please dont leave me. *jiwang* Please be my bestfriend forever and after. Dear balkis, did you know we are the swettest bestfriend in the world? Ahaaa. I have no more words, just 'meloveyousomuch' babai Balkis gedikcomel :P




No comments:

Post a Comment