Friday 23 March 2012

Went from being "in a relationship" to "single"

Assalamualaikum. The title? Why why? Lewls semua boleh stop tanya why! Saya dah tukar status tu dekat fesbuk, maigad pahal sedih gila doh? Ughhhh okay itu keputusan yang sangat bodoh tapi saya terpaksa untuk benefit kitorg dua jugak. Well, saya pernah bgtahu ex ex saya yang saya bukan A PERFECT GIRLFRIEND jadi kena terima saya untuk segala kelemahan and kekurangan diri saya. 

But Im sorry, saya rasa dengan situation kita yang jauh ni I rasa I tak boleh go on. And hear this, bukan sebab itu saya mintak break. Saya taknak boyfriend saya couple dengan saya tapi masih sygkan orang lain. Taknak. Jadi itu terpulang kepada dia sebab life dia. Saya bukan sesiapa kan nak tentukan *fact. 

Maaf, saya break dengan dia juga bukan sebab saya dah bosan dgn dia. Saya mintak break dengan cara yang baik, malah sangat baik #ok BM habis :P Dan saya rasa dia pun terima benda ni ok ok je. But what so sad nya kitorg break the date kitorg genap 3months. Maybe time tu dia sanggup pinjam phone mber dia just nak ingatkan saya tentang date tu tapi saya buat perangai. K saya sangat kejam. Sangat. Saya tak layak untuk sesiapa kan? Kan kan? At least saya bgtahu dia saya nak break, bukan tinggalkan dia mcmtu je. Im sorry.

Okay Ammar, I mintak maaf buat you macam ni. I kejam kan? Mybe dulu kita ada cakap yang kita nak betulkan balik silap kita dulu kan? Nak forever kita kan? Tapi I buat perangai. I menggedik mintak break. Sorry sangat. I takde niat pape. I bukan gf yang baik. Bukan. 

I just nak kawan dengan you cuz I knew kawan boleh kekal lagi lama gila sampai mati. I taknak bila couple then break then gaduh. You ingat tak kita dulu canee? Tu yang I gila-2 taknak and I harap sgt you faham. I sayang you. Sorry and thanks for everything :'/ Kita kawan and please jgn jauhkan diri you dari I. I nak jadi kawan yang lebih drpd baik. You tolong I k? Takecare. Lovemuch, salam :'/

And gais, korang jaga relay korang elok elok okay? Jgn jadi mcm saya. And saya tak layak untuk sesiapa sebenarnya sebab saya still taktahu what is LOVE? Tak layak untuk guy yang baik, handsome, etc. Errrr korang jaga diri sebab saya akan update blog bulan 5 nnt. Saya akan tinggalkan belogg, fb, and else. No more lappy, comp and whatsoever. Kbai salam :-)

-syaminaiza-


No comments:

Post a Comment