Friday 30 March 2012

Story story......

Ehem ehem acemelekowm everibadiiiii. Minta maaf saya tak sempat nak tunggu bulan 5 dah meng-update belogg hihi saya teramat rindukan belogg ni lerrr muehehehe. Well bnyk benda nak cerita ni. Hm hm lets start bebeh.....

Saya nak bgtahu yang saya sekarang hmm sekarang sedang bahagia alhamdulillah hikhik kk nak cerita pasal haritu demam hmm well Im BieFever LOL k like always ibu paksa makan ubat yang memang sedap gila nak mati k. Tidak kesekolah selama twodays je pun ahaaa best duduk rumah baring tengok tv and tak menghadap buku langsung. K saya malas well Im sick mennnn! So sekarang dah sihat dah boleh menghadap buku, lappy mueheheheh and menghadap handphone yang tak berapa nak errrrrr ignore -.-'


See see? Wohooo bukan nak share my result dengan uollssss pun just my result errr not bad lah, hehe well ibu bebel time dapat tahu my results and ibu cakap "please study" ehemmmmm ibu tak marah just advice hehe. And doakan saya cemerlang on my next exam aminnnnn ~


Dalam beberapa hari saya meninggalkan belogg ni, bnyk benda jadi dkt saya ekcelly. Hmm like always ada krisis dengan mber calssmates but I am damnly okay. Yes I am. Then saya pergii seminar hihi awesome kott seminar tu. Be jelly? Please dont :D Taktahu nak describe mcm mana ohsem seminar tu but yang best nya teacher dekat sana was funny + gojes muehehhe. Teknik yang dorang ajar, kena serap lama sikit baru boleh masuk muahaha.Oh yaaa saya ada spirit baru. And yes he's my strength o-mai-gad :O

Saya tak kuat lah nak tempuh semua benda ni sorang-2. Saya perlukan someone yang boleh bagi saya spirit untuk journey life saya ni. Am I annoy? Oh just nak kan kasih sayang lebih sikit LOL *annoyingface*


I ask you WHO ARE YOU TO JUDGE ME? Takpayah lah nak dengki dengan aku. Korang dapat apa? Bukannya ada faedah pun k. Nak jelly jelly dengan aku takyah ah, entah apa apa ah doh. Matang ah sikit k. 

Well btw, today sleepover rumah Ieja cuz kitorang ada gila bnyk folio kena buat. *pityface* ahaa ahad balik to my lovely home balik kciou! And thats all see yah again babai takecare gaissss and and please miss me  hahahaha booiii :P

-aizagedik-

No comments:

Post a Comment