Friday 23 March 2012

sedang busykan diri

Okay hi uollsssss. Takleh update pepanjang, post ni sekadar lepas rindu dekat blog yang ohsem gila nak mati *annoyingface* hari ni hari jumaat so kita kena bersihkan hati, bersihkan diri daripada benda benda yang tak elok. Saya dah busy dan sangat busy semenjak sekolah ni. Weekends tak dapat rest LANGSUNG!! Sabtu ada addclass sejarah, ahad kena berikan tumpuan sepenuhnya kepada beloved folio dan kerja kursus oh also homework yang terlalu banyak *cikgukejam* dan esok pergi sch kena ada dekat sana pukul 10 tepat so saya kena punctual. Kena. Kalau tak Cikgu Khai marah dan mengamuk dan kena jalan itik ughhhhh and ahad ni ada seminar PMR dekat UTP, Tronoh. Taktahu? dekat dengan Sri Iskandar tuuu. Taktahu lagi? Got nothing to say! And satu hari kena dengar ceramah yang dibayar RM60 oleh bapa saya so saya kena pergi. Wajib! Serious form3 banyak keluar duit, tapi bnyk masuk ilmu. So watlek, semua tu berguna. Study smart jgn study hard bak kata abg saya LOL. Okay stop sampai sini je k, keyboard ni keras tak mcm lappy saya. Well saya mengupdate blog dekat cc haha please get jelly *jeling* ok babai lovemuch cemekom :P

No comments:

Post a Comment