Tuesday 13 March 2012

Thankyou for the memories :-)

Hello guys, I want to tell you about what Im doing today. Saya keluar lepak-ing dgn bebi saya, balkis, syadatul and faiz oh dgn aiman sekali. Thanks guys, and Cinta Kura Kura sekali :D


Harini keluar saya pakai tudung bawal, tudung coklat. Sebab bebi saya kata takyah pakai shawl, dia rindu saya pakai tudung biasa. Oh saya rasa mcm comel lah pulak ahahaha ok joke and annoying face please? Kitorg tengok wayang, cerita Cinta Kura Kura awww sangat sweet cerita tuuuu. Bebi saya gelak gila-2 and dia pinjam bahu saya. Can can can? Ahahahah omey jehhhh lolololo. Balkis dgn BF dia pun sweet sgt, and dorg ada salah faham sikit mula-2. Tapi after that, dorg the sweetest couple evahhhhhhhhhh :D


Seeee? Dorang sangat comel kan? Yaaa lagi sekali saya lupa nak snap pict dgn bebi saya. Dia dah balik then time dkt ktm baru teringat nak ambik gambar dengan dia hmmm but its too late *sadface* dia dah balik hm hmm. Its sokay, nnt boleh jumpa lagi so gaissss jangan be jelly nnt ok? Oh today ohsem k. Sangat. Lafuallgaissssss thanks yeah :-)




- Aiza -

No comments:

Post a Comment