Wednesday 14 March 2012

today shoooooo crazy ~

Assalamualaikum uollssss. Harini penat gila nak mati k *lap peluh* ya lah harini saya hangout padahal semalam saya dah hangout. O-mai-gad saya sangat letih ok? Sangat sangat letih. Tapiiiiiii harini best. Oh ini first time saya keluar lepak dengan Halimah Razali & Aqila Hadi yang terlebih hyper dan gilaaa. Ok we are very excited today *wepeeeee*
Okay we are so annoying gaisssss :* please say that you will miss me ahahah.

Kitorang naik train and seperti biasa train lambat gila nak mati and nasib baik tak crowded ok? Kalau tak mesti kena naik coach yang ada lelaki then ada bangla ughh then bau ketiak dorg yang mcm perkasam tuu sumpah k sumpah annoy -.- And we arrived at 12 something mcm tu lah. Oh yeah, like always bila sampai je kami akan ke 'ladies' wuuuuwuu nak omey omey apa semua dulu kan? Biasa lah tu, girlssssss ehihihi.

please do not ask why im getting dark gaissssss *sadface*
why my face like that? why why why? dont ever mention ok ughhhh.

Oh after ber-toilet-ing we alls pergi lah beli ticket wayang. Act ktorg langsung tak plan nak tengok cerita apa. After ktorg make choice and kitorg telah pun buat a stupid decision..... Kitorg pun tengok cerita THE IRON LADY ughhh what so annoying lah movie tu. Dah lah tkde subtitile, director dia ingat saya and both of them fasih sangat ke speaking? Tahu lah saya nak jadi teacher kan *flirthair* so while nak tunggu movie start, kitorg pergi lah MCD oh and tetiba teringat dekat my ex yang dulu tu. K ignore. 

Ok saya tahu saya tak secomel twins saya wuwuuuu ok muka kami ekcelly ada nak iras sedikit!!

Oh okay tudung bawal cool. Sila pakai tudung bawal untuk kelihatan ayuu ~

And ekcelly my brader and her sistaaaahh wanna get married and dorang sangat sweet. Oh ignore my face.

Im beauty inside :* sorry pict ni macam asdfghjkl sikit kan? ahahahah tkyh be jelly ~

Hi, me Mrs Adventure LOL and saya tahu saya hitam gila nak mati. And fact, putih k ~

Okay guys, thats all for today. Sorry pict bnyk buruk and later kita talk talk lagi okay? Halimah and Aqila, thanks for everything and thanks for all those memories, craziest and etc today gaisss. And guess what? I met my fans Azrul Zailani. I terjerit-jerit panggil you then you senyum jee? Bukan nak dtg dkt I say hi ke apa ahahaahah and oh yeah, you comel hahah :D Keep loving me guys :)

-aiza comel weh-



No comments:

Post a Comment