Sunday 11 March 2012

JEALOUS TAHAP GABAN

Pipi saya mengancam sangat sangat. Korang ada? Takda kannnnnn? ok sangat cool.

Assalamualaikum, night post bertemankan Myra Vee sebelah saya xD Hm hmm, bahagianya kan bila tengok orang couple sweet sweet bersayang-sayang, berlebiu-lebiu, mischuu-mischuuuu. Ya lah, teenagers yang nak membesar kacam kita kita semua ni kan nak merasa fall in love apa semua so ofcosh lah setiap orang ada couple masing-masing kan -.- But sometimes lah. Oh yeah saya sangat jealous dengan dorang, I means Balkis&Aiman Syadatul&Faiz Aini&Azim Shaza&Bie Hafidz&Ena dan yang lain juga okay? Lol dorang sangat bahagia. Sangat k sangat!! Dorang gedik then dorang ohsem then dorang comel and banyak lagi, banyak banyak!! Tapi saya pun bahagia juga dengan SWEETHEART saya, kami faham each other, faham situation, kami comel, sweet sampai terlebih gula. Drpd sour, kelat masam, terus jadi manis yang teramat manis. Unbelived? Oh rugi kalau tak percaya. And yaa kami sangat bahagia dan mungkin sampai bila bila lewls insya-Allah. Percaya kepada-Nya. Kita hanya merancang tapi Dia yang menentukan :-) Kalau ada jodoh, terbang tinggi mana sekali pun, lari jauh mana pun jumpa jugak. Kahwin jugak kan, so pray the good thing for us ok? Bye stalker ohsem :-)

-AA-

No comments:

Post a Comment